Fragt og levering

Vi bestræber os på at pakke og afsende din ordre senest den først kommende hverdag efter modtagelsen. Leveringstid er normalt indenfor 2-4 hverdage.

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en mail med ”Track and Trace” nummer, så du kan følge din pakke.

Vi sender kun til pakkeshops og adresser i Danmark. For levering til andre lande end Danmark samt til Færøerne og Grønland, skriv venligst en mail med din bestilling og kontaktoplysninger til kontakt@morfarsvaerksted.dk. for nærmere aftale.

Vi tilbyder forsendelse med GLS og PostNord. Desuden tilbyder vi mulighed for afhentning af din ordre på vores lager i Jægerspris efter nærmere aftale (se ”Afhentning på vores lager”)

Fragtomkostningen afhænger af den valgte leveringsmetode.

Forsendelsesomkostningerne ved levering er:
Pakkeshop: 49.- kr.
Levering til hjemmeadressen: 65.- kr.
Levering til arbejdspladsen: 49.- kr.
Afhentning på lager efter aftale: 0.- kr.

Der tilbydes fri fragt ved køb for min. 549.- kr. til pakkeshop med PostNord.

Morfarsværksted.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos de pågældende fragtfirmaer, fx i forbindelse med juletid, hvor der kan forekomme lidt længere leveringstid.

Ved bestillingsvarer, vil du modtage besked om den forventede leveringsdato pr. mail.

Det er ikke Morfars Værksteds ansvar at holde modtageren orienteret om pakkens levering såfremt at email og/eller telefonnummer ikke er indtastet korrekt ved køb på vores webshop. Husk derfor altid at tjekke at dine oplysninger er korrekte når du handler.

Afhentning på vores lager (gratis)
Du kan afhente dine varer omkostningsfrit på vores lager: Morfars værksted, Meransletten 31, 3630 Jægerspris, når ordren er pakket og klar. Vi sender dig en mail/sms, så snart vi har ekspederet din ordre, så vi kan aftale et passende tidspunkt for afhentning.

Vi trækker først pengene, når din ordre er færdig ekspederet og klar til afhentning.

Emballage – genbrug
Alle forsendelser pakkes primært i emballage af genbrugsmaterialer, hvor det giver mening.

Vi anvender derfor også emballage som vi selv har modtaget varer i, for på den måde at være med til at skåne miljøet mest muligt.

Beskadiget indhold / Fragtskader
Vi gennemgår alle varer inden afsendelse. Skulle det alligevel ske, at din vare bliver væk eller beskadiget under transporten, er vi ansvarlige for refundering eller forsendelse af ny vare.

Modtager du en beskadiget vare, så kontakt os venligst hurtigst muligt på kontakt@morfarsvaerksted.dk eller telefon +45 24 65 38 31, og gerne indenfor 24 timer fra modtagelsen.

Vi beder dig sende dokumentation for skaden, da du er ansvarlig for at dokumentere varens/pakkens tilstand ved modtagelse. Dette gøres ved at tage et billede af varen i original emballage, et billede af den/de skadede varer, og et billede af pakkelabelen.
Dette skal Morfars værksted bruge ved en eventuel erstatningssag.

Vi bruger cookies, for at give dig den bedst mulige oplevelse af vores webside. Ved godkendelse accepterer du brugen af cookies. Mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk